ÁSZF
Zsiros-Petróczki Kitti – Belsoen.hu ÁSZF
belsoen.hu
Érvényes 2025.06.17-től
Általános rendelkezések
- Jelen dokumentum alapján létrejött szerződés kizárólag elektronikus formában jön létre, nem minősül írásbeli szerződésnek, és német nyelven készül (vagy a felhasználó által választott hivatalos nyelven). A szerződés utólag nem iktatásra kerül, és nem hozzáférhető papíralapon.
- A webshop működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatos kérdések esetén az adatkezelő ügyfélszolgálata a megadott elérhetőségeken elérhető hétköznapokon 9:00 és 17:00 óra között.
- Jelen Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) hatálya kiterjed a Szolgáltató weblapján (http://belsoen.hu) és annak aldomainjein létrejövő jogviszonyokra.
- Az ÁSZF folyamatosan elérhető, letölthető és kinyomtatható a következő weboldalról: https://belsoen.hu/aszf
Definíciók
Áru: Termék, ingatlan, vagyoni értékű jog, illetve szolgáltatás.
Felhasználó: Minden természetes vagy jogi személy, illetve szervezet, aki a Szolgáltató szolgáltatásait igénybe veszi, és szerződést köt vele.
Fogyasztó: Az a természetes személy, aki nem jár el szakmai, önálló foglalkozási vagy üzleti tevékenysége körében.
Megrendelő: Az a személy, aki a díj megfizetésére és a szolgáltatás igénybevételére köteles.
Vállalkozás: Az a személy, aki szakmai, önálló foglalkozási vagy üzleti tevékenysége körében jár el.
Szolgáltató: Az információs társadalommal összefüggő szolgáltatást nyújtó természetes vagy jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet, aki a Felhasználó részére szolgáltatást nyújt, és szerződést köt vele.
Online szolgáltatási szerződés: Olyan szerződés, amely alapján a vállalkozás vagy annak közvetítője honlapon vagy egyéb elektronikus eszközön keresztül kínál szolgáltatást, melyet a fogyasztó elektronikus úton rendel meg.
1. SZOLGÁLTATÓ ADATAI:
Adatkezelő neve: Zsiros-Petróczki Kitti
Adószám: 83 314/3233
Nyilvántartási forma: Egyéni vállalkozó (freie Gewerbe)
Székhely: 6370 Kitzbühel, Winklerfeld 1., Ausztria
Levelezési cím: 6370 Kitzbühel, Winklerfeld 1., Ausztria
Telefon: +36 30 361 9064
E-mail: info@belsoen.hu
Weboldal: https://belsoen.hu
A szerződés nyelve: magyar
A tárhely-szolgáltató neve, címe, e-mail címe: ININET Internet Kft. 1063 Budapest, Szinyei Merse utca 10. +36 (20) 293 9058 info@ininet.hu
2. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK:
2.1. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére az osztrák jog az irányadó, különös tekintettel az osztrák Polgári Törvénykönyvre (Allgemeines Bürgerliches Gesetzbuch – ABGB), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról és az információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról szóló osztrák jogszabályokra, valamint az érintett fogyasztóvédelmi törvényekre és rendeletekre. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
2.2. Jelen ÁSZF 2022. január 3. napjától hatályos és visszavonásig érvényben marad. A Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani (a módosításra okot adó körülmények: jogszabályváltozás, üzleti érdek, a vállalkozás működésében bekövetkezett változások). A módosításokat a Szolgáltató a weboldalon közzéteszi, továbbá a regisztrált és/vagy korábbi vásárló Felhasználókat e-mailben értesíti, akik a módosítás kézhezvételétől számított megfelelő határidőn belül jogosultak a szerződéstől elállni vagy azt felmondani.
2.3. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot a weboldal, annak bármely részlete, a megjelenő tartalmak és a weboldal terjesztésének tekintetében. A weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése kizárólag a Szolgáltató előzetes, írásos hozzájárulásával lehetséges.
3. REGISZTRÁCIÓ/VÁSÁRLÁS
3.1. A Felhasználó köteles a regisztráció vagy vásárlás során valós, pontos és teljes körű adatokat megadni. Amennyiben a megadott adatok valótlanok vagy más személyhez köthetők, az így létrejött elektronikus szerződés semmisnek minősül. A Szolgáltató nem vállal felelősséget olyan esetekért, amikor a Felhasználó más személy nevében vagy adatainak jogosulatlan használatával veszi igénybe a szolgáltatásokat.
3.2. A Szolgáltató nem felel semmilyen késedelemért vagy egyéb problémáért, amely a Felhasználó által helytelenül vagy hiányosan megadott adatokból ered.
3.3. Amennyiben a weboldalon regisztrációra kerül sor és jelszót használ a Felhasználó, a Szolgáltató nem vállal felelősséget az elfelejtett jelszó vagy annak illetéktelen személyek általi hozzáférése miatt bekövetkező károkért, kivéve, ha azok a Szolgáltató hibájából erednek.
4. MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE
4.1. A weboldalon megjelenített szolgáltatások online (bizonyos esetekben telefonon) rendelhetők meg. Az árak euróban értendők, valamint magyar forintban is feltüntetésre kerülnek, és tartalmazzák a hatályos osztrák ÁFA-t (Mehrwertsteuer). Amennyiben a Szolgáltató mentes az ÁFA-fizetés alól, az árak a fizetendő összegeket tükrözik.
4.2. Amennyiben akciós ár kerül alkalmazásra, a Szolgáltató teljes körű tájékoztatást nyújt a Felhasználók részére az akció időtartamáról és feltételeiről.
4.3. Hibás ár megjelenése esetén, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves vagy rendszerhiba miatt megjelenő 0 vagy nagyon alacsony árakra, a Szolgáltató nem köteles a hibás áron történő megrendelést visszaigazolni. Ilyen esetben jogosult az ajánlatot visszautasítani, és felajánlhatja a helyes áron történő megerősítést, mely alapján a Felhasználó jogosult a vásárlási szándékától elállni.
4.4. A feltűnő értékaránytalanság mértékét az osztrák jog nem pontosan határozza meg, azonban a jelentős eltérésnek minősül az ár és a termék vagy szolgáltatás piaci értéke közötti, legalább 50%-os eltérés. Az osztrák Polgári Törvénykönyv (ABGB) alapján a szerződés akkor jön létre, ha a felek akarata kölcsönösen és egyértelműen egyezik meg. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződés feltételeiben, nem jön létre érvényes szerződés.
5. MEGRENDELÉS MENETE
5.1. A Felhasználó a belsoen.hu oldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon keresztül léphet kapcsolatba a Szolgáltatóval.
5.2. A Felhasználó a megvásárolni kívánt tanfolyamra felnőttképzési szerződést köt a Szolgáltató által biztosított online szerződés keretében.
5.3. A Felhasználó a megvásárolni kívánt workshop esetén a belsoen.hu oldalon található kapcsolatfelvételi űrlapon jelzi részvételi szándékát a Szolgáltató felé.
5.4. A Felhasználó a megvásárolni kívánt szolgáltatások (pl. önismereti tanácsadás, tarot-elemzés) esetén a belsoen.hu kapcsolatfelvételi űrlapon jelzi igényét, melynek során elfogadja a belsoen.hu/egyuttmukodesi-feltetelek oldalon található feltételeket.
5.5. A Szolgáltató 48 órán belül visszaigazolja a megrendelést e-mailben, és bekéri a számlázáshoz, valamint tanfolyamok esetén a szállításhoz szükséges adatokat.
5.6. A Szolgáltató a hatályos jogszabályoknak megfelelően elektronikus számlát állít ki, melyet a Billingo számlázó rendszeren keresztül küld meg a Felhasználónak.
5.7. Fizetés
- Fizetési mód kizárólag banki átutalás.
- Bankkártyás vagy online fizetés nem áll rendelkezésre.
- Átutaláshoz szükséges adatok: Cégnév: Zsiros-Petróczki Kitti Székhely: 6370 Kitzbühel, Winklerfeld 1., Ausztria IBAN: SWIFT/BIC:
- Kérjük a számla számát tüntesse fel az átutalás közleményében.
- A fizetési határidő számlánként kerül megadásra, melyen belül kérjük az összeget átutalni.
5.8. Szállítás
- A postai kézbesítést az osztrák posta (Österreichische Post AG) végzi.
- A szállítási költség a megrendelés visszaigazolásában kerül feltüntetésre, vagy amennyiben ingyenes, erről a Felhasználó külön értesítést kap.
- A csomag megérkezésekor a Felhasználó köteles a csomagot átvételkor ellenőrizni, sérülés esetén jegyzőkönyvet kérni.
5.9. Hiba vagy hiányosság a weboldalon
- Amennyiben hiba vagy hiányosság merül fel a szolgáltatások vagy árak tekintetében, a Szolgáltató fenntartja a jogot a korrekcióra, melyről haladéktalanul tájékoztatja a Felhasználót. Ez után a Felhasználó újra megerősítheti rendelését, vagy elállhat tőle.
5.10. A szerződés létrejötte
- A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja.
- A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő megérkezettnek, amikor az adott fél számára hozzáférhetővé válik.
- A Szolgáltató kizárja a felelősséget, ha a visszaigazolás a Felhasználó hibás adatai miatt nem érkezik meg.
6. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA ÉS TELJESÍTÉSE
6.1. A megrendelések feldolgozása munkaidőben történik. A munkaidőn kívül leadott megrendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel. A Szolgáltató e-mailben visszaigazolja a megrendelés feldolgozását és a szolgáltatás megkezdésének várható időpontját.
6.2. A szolgáltatás teljesítési határidejét, illetve az online tanfolyam, tanácsadás vagy egyéb szolgáltatás időpontját a felek előzetesen egyeztetik és rögzítik.
7. ELÁLLÁSI JOG (Widerrufsrecht)
7.1. A fogyasztót az osztrák Konsumentenschutzgesetz (KSchG) és az Európai Unió vonatkozó irányelvei alapján az indokolás nélküli elállási jog illeti meg.
7.2. A fogyasztó a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés megkötésétől számított 14 napon belül jogosult az elállási jogot gyakorolni.
7.3. Az elállási jog gyakorlása írásban, elektronikusan (például e-mailben) vagy más, bizonyítható módon történhet.
7.4. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten hozzájárult a szolgáltatás nyújtásának megkezdéséhez a 14 napos elállási időszak alatt, és tudomásul vette, hogy ezzel elveszíti az elállási jogát, úgy az elállási jog a szolgáltatás megkezdését követően már nem gyakorolható.
7.5. Az elállási jog gyakorlása esetén a szolgáltató köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállási jog tudomására jutásától számított 14 napon belül visszatéríteni.
7.6. A visszatérítés során a szolgáltató az eredeti fizetési módot alkalmazza, kivéve, ha a fogyasztó kifejezetten más módot kér.
7.7. Az elállás a szolgáltatás igénybevételére nem vonatkozik, ha a szolgáltatás teljes egészében megtörtént a fogyasztó előzetes, kifejezett beleegyezésével.
7.8. A fogyasztó köteles az elállási jog gyakorlását haladéktalanul, a lehető legrövidebb időn belül jelezni a szolgáltató felé a következő elérhetőségek valamelyikén: info@belsoen.hu, +36303619064
8. Szavatosság és Jótállás (Gewährleistung und Garantie)
8.1. Hibás teljesítés (Mangelhafte Leistung)
A szolgáltató hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy a hatályos osztrák jogszabályokban előírt minőségi és egyéb követelményeknek (Konsumentenschutzgesetz – KSchG, ABGB § 922 és következők). Hibás teljesítés esetén a fogyasztót az osztrák Polgári Törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvények védik.
Nem minősül hibás teljesítésnek, ha a fogyasztó a hibát a szerződéskötéskor ismerte vagy ismernie kellett.
8.2. Kellékszavatosság (Gewährleistung)
8.2.1. Kellékszavatossági igények:
A fogyasztó vagy vállalkozás a szolgáltatóval szemben a hibás teljesítés esetén az alábbi jogokkal élhet:
- Kijavítást (Nachbesserung) kérhet,
- Kicserélést (Ersatzlieferung) kérhet,
- Ha a javítás vagy csere nem lehetséges vagy aránytalan többletköltséggel jár, akkor árleszállítást (Preisminderung) vagy a szerződéstől való elállást (Rücktritt) érvényesíthet.
8.2.2. Határidők:
A fogyasztónak a hibát haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell bejelentenie.
A kellékszavatossági igények általános elévülési ideje 2 év (használt termékek esetén legfeljebb 1 év).
Az első 6 hónapban a fogyasztónak nem kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítéskor fennállt, ezt a szolgáltatónak kell bizonyítania. Ezt követően a fogyasztónak kell bizonyítania.
8.3. Termékszavatosság (Produkthaftung)
8.3.1. Termékhiba esetén:
Inkább az árura vonatkozó jog, amely szerint a fogyasztó a gyártóval vagy forgalmazóval szemben érvényesíthet igényt, ha a termék hibás.
8.3.2. Jogok:
Csak a termék kijavítását vagy cseréjét kérheti a fogyasztó.
8.3.3. Időbeli korlátok:
A termékszavatossági igények általában a termék forgalomba hozatalától számított 2 évig érvényesíthetők.
8.3.4. Bizonyítás:
A fogyasztónak kell bizonyítania a hiba fennállását.
8.4. Mentesülés (Haftungsausschluss)
A szolgáltató nem felel:
- A hibás vagy gondatlan használatból eredő károkért,
- Ha a fogyasztó nem rendeltetésszerűen használja a terméket vagy szolgáltatást,
- Túlzott igénybevételből vagy külső behatásokból eredő hibákért.
8.5. Egyéb szabályok
Vállalkozásként eljáró személyekre (B2B szerződések) az eltérő, kevésbé védelmező szabályok vonatkozhatnak.
Az osztrák fogyasztóvédelmi törvény (KSchG) szerint a fogyasztókat kiemelt védelem illeti meg,
A szavatossági és jótállási jogok a vonatkozó osztrák törvények és az EU irányelvek alapján érvényesíthetők,
9. A szavatossági igény érvényesítése és eljárás (Verfahren bei Gewährleistungsansprüchen)
9.1. Általános rendelkezés
A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződésben a felek megállapodása nem térhet el a fogyasztót hátrányosan érintő osztrák fogyasztóvédelmi törvényi előírásoktól (KSchG).
9.2. A szerződés bizonyítása
A fogyasztó köteles a szerződés megkötését igazolni, például számla, nyugta vagy más elfogadott bizonylat bemutatásával.
9.3. A költségek viselése
A szavatossági igény teljesítésével kapcsolatos valamennyi költség (pl. javítás, csere, szállítás) a szolgáltatót terheli (ABGB § 922 és KSchG).
9.4. Jegyzőkönyv felvétele
A szolgáltató köteles minden fogyasztói szavatossági vagy jótállási igény bejelentéséről jegyzőkönyvet felvenni.
9.5. A jegyzőkönyv másolatának átadása
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon (pl. e-mailben, postai küldeményként) át kell adni a fogyasztónak.
9.6. Tájékoztatási kötelezettség az igény elbírálásáról
Amennyiben a szolgáltató az igény bejelentésekor nem tud állást foglalni, legkésőbb az igény bejelentésétől számított öt munkanapon belül köteles igazolható módon tájékoztatni a fogyasztót az álláspontjáról.
Ha az igényt elutasítja, erről és az elutasítás indokáról, valamint a békéltető testülethez (Schlichtungsstelle) fordulás lehetőségéről is tájékoztatnia kell a fogyasztót.
9.7. Jegyzőkönyv megőrzése
A szolgáltató köteles a jegyzőkönyvet az elkészítésétől számított három évig megőrizni, és azt az illetékes ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
9.8. Javítási és csereidő
A szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a hibajavítást vagy termékcserét legkésőbb 15 napon belül elvégezze.
10. VÉGYES RENDELKEZÉSEK (az osztrák jog szerint)
10.1. A Szolgáltató jogosult alvállalkozót vagy más közreműködőt igénybe venni a szerződés teljesítéséhez. Az alvállalkozó vagy közreműködő jogellenes magatartásáért a Szolgáltató teljes felelősséggel tartozik, mintha saját maga követte volna el azt.
10.2. Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése semmissé, érvénytelené vagy végrehajthatatlanná válik, az nem érinti a többi rendelkezés érvényességét és végrehajthatóságát.
10.3. Ha a Szolgáltató valamely jogát nem gyakorolja, az nem tekintendő jogról való lemondásnak. A jogokról való lemondás csak kifejezett, írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Az egyszeri jogalkalmazás mellőzése nem jelenti a jövőbeli jogérvényesítés feladását.
10.4. A Szolgáltató és a Felhasználó vitás kérdéseiket jóhiszeműen, békés úton törekednek rendezni.
10.5. A felek rögzítik, hogy a Szolgáltató üzlete Ausztriában működik, és az ezzel kapcsolatos karbantartás is itt történik. Az oldal más országokból is elérhető, ennek ellenére a szerződésre az osztrák jog az irányadó. Fogyasztói szerződés esetén az osztrák Polgári Perrendtartás (Zivilprozessordnung, ZPO) alapján az illetékes bíróság az alperes lakóhelye szerinti bíróság.
10.6. A Szolgáltató nem alkalmaz eltérő hozzáférési feltételeket a webshopban a Felhasználó állampolgársága, lakóhelye vagy tartózkodási helye alapján.
10.7. A Szolgáltató az elfogadott fizetési módok tekintetében nem alkalmaz eltérő feltételeket a Felhasználó állampolgársága, lakóhelye vagy tartózkodási helye, a számla vezetésének helye vagy a pénzügyi szolgáltató letelepedési helye alapján.
10.8. A Szolgáltató megfelel az Európai Unió területén érvényes antidiszkiminációs szabályoknak, különösen a területi alapú tartalomkorlátozás és megkülönböztetés elleni rendelkezéseknek, ideértve az EU 2018/302 rendelet előírásait is.
11. PANASZKEZELÉS RENDJE (FOGYASZTÓNAK MINŐSÜLŐ FELHASZNÁLÓK ESETÉN)
11.1. Célunk, hogy minden megrendelést megfelelő minőségben és a vásárló teljes megelégedésére teljesítsünk. Amennyiben a fogyasztónak panasz merül fel a szerződéssel vagy annak teljesítésével kapcsolatban, panaszát írásban (e-mailben vagy postai úton), telefonon vagy személyesen jelezheti.
11.2. Szóbeli panasz esetén a Szolgáltató azt haladéktalanul megvizsgálja és szükség szerint orvosolja. Amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, vagy a fogyasztó nem ért egyet a panaszkezeléssel, a Szolgáltató jegyzőkönyvet vesz fel, melynek másolatát a fogyasztó rendelkezésére bocsátja.
11.3. Írásbeli panasz esetén a Szolgáltató legkésőbb 30 napon belül írásban válaszol, és amennyiben a panaszt elutasítja, azt részletesen indokolja. A panaszokról készült dokumentációt a Szolgáltató legalább 5 évig megőrzi, és azt a hatóságok kérésére bemutatja.
11.4. Amennyiben a fogyasztó nem ért egyet a panasz elutasításával, jogosult hatósági vagy békéltető testületi eljárást kezdeményezni.
11.5. A fogyasztó az alábbi osztrák fogyasztóvédelmi szervezetekhez fordulhat:
- Verein für Konsumenteninformation (VKI)
Honlap: https://www.konsument.at/
Telefon: +43 1 588 77 - Schlichtungsstelle für Verbrauchergeschäfte (Békéltető Testület)
Honlap: https://www.verbraucher-schlichter.at/
E-mail: kontakt@verbraucher-schlichter.at
Telefon: +43 1 524 34 30
11.6. A fogyasztó jogosult az Európai Unió által működtetett online vitarendezési platformot is igénybe venni az alábbi linken:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/
11.7. A békéltető testület az osztrák fogyasztóvédelmi törvények alapján (Konsumentenschutzgesetz – KSchG) működik, és a fogyasztói jogviták bíróságon kívüli rendezését szolgálja. Feladata az egyezség elősegítése a felek között, illetve szükség esetén döntés hozatala a gyors és költséghatékony jogérvényesítés érdekében.
11.8. Szolgáltató köteles a békéltető testületi eljárásban együttműködni, válasziratát megküldeni és képviselője részvételét biztosítani.
11.9. Amennyiben a békéltető eljárás nem vezet eredményre, a fogyasztónak lehetősége van pert indítani az illetékes osztrák bíróságok előtt. Az ilyen perindításhoz a fogyasztónak a következő adatokat kell megadnia: az eljáró bíróság megjelölése, a felek és képviselőik adatai, a keresett jog, a tények és bizonyítékok, valamint a bírósági döntés iránti kérelme.
12. SZERZŐI JOGOK (Urheberrechte)
12.1. A http://belsoen.hu weboldal és annak tartalma szerzői jogi védelem alatt áll az osztrák szerzői jogi törvény (Urheberrechtsgesetz – UrhG) értelmében. Tilos a http://belsoen.hu weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, sokszorosítása, nyilvánosságra hozatala, elektronikus tárolása, feldolgozása vagy bármilyen más módon történő felhasználása a Szolgáltató előzetes, írásbeli engedélye nélkül.
12.2. A http://belsoen.hu weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyag átvétele kizárólag írásos engedély alapján, és az adott tartalom megfelelő hivatkozásával lehetséges.
12.3. A Szolgáltató fenntartja minden jogát a szolgáltatás valamennyi elemére, beleértve a domain-neveket, azok másodlagos domain neveit és az internetes reklámfelületeket.
12.4. Tilos a http://belsoen.hu weboldal tartalmának adaptációja, visszafejtése vagy azzal való visszaélés; továbbá tilos bármely olyan technika alkalmazása, amely lehetővé teszi a weboldal vagy annak bármely részének jogosulatlan módosítását, indexelését vagy más módon történő felhasználását.
12.5. A „http://belsoen.hu” név szerzői jogi és védjegyjogi oltalom alatt áll, felhasználása kizárólag a Szolgáltató írásos engedélyével vagy jogszerű hivatkozással lehetséges.
12.6. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy a jogosulatlan felhasználás esetén a Szolgáltató jogosult kártérítést követelni az Osztrák Polgári Törvénykönyv (Allgemeines Bürgerliches Gesetzbuch – ABGB) és az UrhG szabályai alapján. A kártérítés összege a jogosulatlan felhasználás súlyától és jellegétől függ, amelyet a bíróság határoz meg, figyelembe véve a jogsértés körülményeit és mértékét. Továbbá a Szolgáltató jogosult közjegyzői bizonyítást kérni a jogsértés megállapítására, ennek költségei a jogsértőt terhelik.
13. ADATVÉDELEM
A weboldal adatkezelési tájékoztatója elérhető a következő oldalon: https://belsoen.hu/adatvedelem
Elállási nyilatkozat / Widerrufsformular
(Bitte nur ausfüllen und zurücksenden, wenn Sie den Vertrag widerrufen möchten)
(Kérjük, csak akkor töltse ki és küldje vissza, ha el kíván állni a szerződéstől)
Címzett / Empfänger:
Zsiros-Petróczki Kitti
Winklernfeld 1.
6370 Kitzbühel
Ausztria/ Österrich
E-Mail: info@belsoen.hu
Telefon: +36 30 361 9064
Ezúton jelzem, hogy elállok a …………………………………………
(Hiermit widerrufe(n) ich/wir den folgenden Vertrag über ………………………………………….)
(értelemszerűen kitöltendő: pl. a vásárolt termék megnevezése)
(z.B. Kauf der folgenden Waren:)
Megrendelés dátuma / Bestelldatum: ………………………………
A termék átvételének dátuma / Erhalt der Ware: ………………………………
Megrendelő neve / Name des Verbrauchers: ………………………………
Megrendelő címe / Anschrift des Verbrauchers: ………………………………
Aláírás (csak papíralapú nyilatkozathoz) / Unterschrift (nur bei Mitteilung auf Papier): ………………………………
Dátum / Datum: ………………………………
(*) Az -gal jelölt részek közül a nem relevánst kérjük kihúzni.
() Bitte streichen Sie den nicht zutreffenden Teil.